جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

پیروزی نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال| پدافند به هدف زد

  • کد خبر: ۵۳۷۸۹
  • ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
پیروزی نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال| پدافند به هدف زد
نماینده نظامی مشهد در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال سرانجام پیروز شد.
به گزارش شهرآرانیوز، هفته پنجم و ششم رقابت‌های لیگ برتر در گروه «الف» پیگیری شد و تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی مشهد، در ۲ دیدار آسان و سخت به‌ترتیب به یک پیروزی و یک شکست دست یافت. شاگردان جمال سیفی که در ۴ دیدار قبلی موفق به کسب پیروزی نشده بودند، در نخستین دیدار هفته چهارم مقابل خانه بسکتبال خوزستان به میدان رفتند؛ دیداری که برای ۲ تیم پایین‌نشین جدول این گروه از حساسیت خاصی برخوردار بود، دوتیمی که تمام بازی‌های قبلی خود را باخته بودند و به نظر از حیث فنی تنها‌شانس پیروزی‌شان در دیدار رو‌در‌رو بود. مشهدی‌ها در حالی این بازی را با نتیجه ۸۸‌بر‌۶۶ به سود خود به پایان رساندند که از همان کوآرتر اول، بازی را توفانی آغاز کردند.
 
شاگردان سیفی در کوآرتر اول توانستند ۲۵‌بر‌۱۲ حریف را زمین‌گیر کنند. این نمایش موفق در کوآرتر دوم نیز تکرار شد و مشهدی‌ها با نتیجه ۲۳‌بر‌۱۵ حریف را شکست دادند. رعدی‌ها در کوآرتر سوم هم ۲۱‌بر‌۱۹ پیروز بودند و فقط کوآرتر چهارم بود که بازی را با نتیجه ۲۰‌بر‌۱۹ به حریف واگذار کردند. تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی مشهد در دیدار دوم این هفته خود از چهارچوب هفته ششم لیگ برتر بسکتبال مقابل صدرنشین و مدافع عنوان قهرمانی تیم شهرداری گرگان به میدان رفتند و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، بازی را ۷۹‌بر‌۶۱ به حریف قدرتمند خود واگذار کردند. مشهدی‌ها در این بازی هم کار را توفانی و فراتر از باور آغاز کردند.
 
برتری ۱۴‌بر‌۹ رعد پدافند در کوآرتر اول دیدار با شهرداری گرگان، سرمربی تیم گرگانی را مجبور کرد تا در کوآرتر دوم از ستاره‌هایش استفاده کند و در ۳ کوآرتر بعد به‌ترتیب با نتیجه ۲۸‌بر‌۱۹، ۲۰‌بر‌۱۱ و ۲۲‌بر‌۱۷ بر حریف غلبه کند. نماینده بسکتبال مشهد به لطف کسب اولین پیروزی فعلا با ۶ دیدار در جدول هفت‌امتیازی و در مکان چهارم جدول هشت‌تیمی قرار دارد. نکته جالب اینکه مهدی کمالوند، بازیکن رعد پدافند، پدیده این هفته تیمش بود. او در بازی مقابل خوزستان که با پیروزی تیمش همراه بود، با ۲۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان شد؛ ولی اتفاق جالب‌تر زمانی رقم خورد که همین بازیکن در بازی روز گذشته مقابل شهرداری گرگان هم با وجود شکست تیمش با ۱۵‌امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->